Gwarancje
- W sytuacji pojawienia się wad podczas należytego ( podstawowego) użytkowania produktu w terminie 2 lat od daty zakupu, w celu zgłoszenia reklamacji , należy skontaktować się z sklepem poprzez email: [email protected] bądź telefonicznie.
- Do przesyłki reklamacyjnej należy dołączyć ksero dowodu zakupu, formularz reklamacyjny, a na osobnej kartce opis wady wraz z podpisem użytkownika urządzenia .
- Dostarczenie towaru do siedziby firmy, odbywa się zawsze na koszt Klienta.
- W terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu Sprzedawcy, Klient otrzyma odpowiedź na zgłoszoną reklamację drogą e-mailową bądź listownie.
- Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie. W przypadku stwierdzenia wad wynikających z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt sklepu.
- W sytuacji stwierdzenia uszkodzeń, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności (uszkodzenia, wynikające z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczenia mechaniczne), firma SLICK skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach naprawy.