Nowości

Informujemy iż od 7.04.2015r. do 17.04.2015r … czytaj więcej

Data dodania: 07/04/2015

Firma Slick I Gminny Ośrodek Kultury w Łukowie zapraszają na spotkanie 25 marca 2015 godz 11:00

Sala konferencyjna UG Łuków ul.Świderska 12 z Krajowym Koordynatorem Systemowo Gr … czytaj więcej

Data dodania: 09/03/2015


Gwarancje

  1. W sytuacji pojawienia się wad podczas należytego ( podstawowego) użytkowania produktu w terminie 2 lat od daty zakupu, w celu zgłoszenia reklamacji , należy skontaktować się z sklepem poprzez email: [email protected] bądź telefonicznie.
  2. Do przesyłki reklamacyjnej należy dołączyć ksero dowodu zakupu, formularz reklamacyjny, a na osobnej kartce opis wady wraz z podpisem użytkownika urządzenia .
  3. Dostarczenie towaru do siedziby firmy, odbywa się zawsze na koszt Klienta.
  4. W terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu Sprzedawcy, Klient otrzyma odpowiedź na zgłoszoną reklamację drogą e-mailową bądź listownie.
  5. Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie. W przypadku stwierdzenia wad wynikających z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt sklepu.
  6. W sytuacji stwierdzenia uszkodzeń, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności (uszkodzenia, wynikające z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczenia mechaniczne), firma SLICK skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach naprawy.
Czat z konsultantem on-line

Chat jest w trybie offline.
Wysłane przez Ciebie wiadomości zostaną
dostarczone, gdy chat przejdzie do trybu online.
Jesteśmy online od pn. do pt. od godz 8 do 16.

')